Insamlingar

VIKTIG INFORMATION om Egen insamling!

Den 24 augusti 2018 byter vi leverantör av hemsida och därmed även funktionen "Egna insamlingar". Befintliga insamlingar kommer inte att föras över till den nya lösningen. Därför bör du avsluta din insamling senast 23 augusti.

Du är givetvis varmt välkommen att starta en ny "Egen insamling" på vår nya sida, som lanseras i slutet av augusti. Har du haft en egen insamling via vår gamla sida, så är det viktigt att du läser av hur mycket som inkommit t.om. 23 aug och på din nya insamling skriver in detta i beskrivningen på din nya.

Det kommer inte vara möjligt att summera den gamla med den nya, vilket vi givetvis beklagar, men det går ändå att lösa på ovan angivna sätt för att visa vad som inkommit totalt.

Starta din egen insamling till förmån för Bröstcancerfonden!

På din insamlingssida kan du skriva om ditt eget engagemang, varför du har startat en insamling, berätta om någon du vill hedra eller tipsa om när och var du ska arrangera ett insamlingstillfälle.

Vi är tacksamma för alla insamlade medel.

Alla som lyckas samla in mer än 500 kronor erhåller ett diplom efter avslutad insamling.

Bröstcancerförbundet/Bröstcancerfonden och personuppgifter

För att kunna hantera vår gåvoverksamhet, så sparar vi de uppgifter som du lämnar. Vi följer gällande lag och lämnar aldrig ut dina uppgifter till tredje part. När du skänker en gåva till Bröstcancerfonden, så godkänner du detta och vi informerar dig fortsatt om vårt arbete och hur du kan stödja Bröstcancerfonden. Läs hela vår integritetspolicy över hur vi hanterar lagring av personuppgifter: Integritetspolicy